«Δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή των μαθητών» του Μουσικού Σχολείου Βέροιας

Μύρισε Πάσχα στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας το Σάββατο 6 Απριλίου 2019 όταν οι μαθητές της α' γυμνασίου, με πρωτοβουλία της φιλολόγου τους, Ιντζεβίδου Κικής, στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και συγκεκριμένα της ενότητας «Δημιουργικές δραστηριότητες στης ζωή μου» πήραν μέρος σε ένα καλλιτεχνικό εργαστήριο στο χώρο του σχολείου που οργανώθηκε σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.

Οι μικροί μαθητές με φανερά Ανοιξιάτικη και Πασχαλινή διάθεση πήραν νότες και μουσικά όργανα και με την καθοδήγηση των γονέων εμπνεύστηκαν όχι αυτή τη φορά μουσικές μελωδίες αλλά σχέδια για πασχαλιάτικες λαμπάδες και αυγά εξαντλώντας τη δημιουργική τους φαντασία. Τα αγαπημένα μουσικά όργανα των παιδιών κρεμάστηκαν πάνω σε λαμπάδες , οι νότες βρέθηκαν πάνω σε κορδέλες και αυγά και το αποτέλεσμα… απλά εκπληκτικό. Οι λαμπάδες που φτιάχτηκαν θα πουληθούν στο χώρο του σχολείου με σκοπό να συγκεντρωθούν χρήματα για την κάλυψη των αναγκών του.

      Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου και ιδιαίτερα την πρόεδρο του Συλλόγου, κ.Παρίση, η οποία πρόθυμα στήριξε την προσπάθεια να μετατραπεί το σχολείο σε ένα χώρο δημιουργίας και καλλιτεχνικής έκφρασης, καθώς οι επεκτεινόμενες δραστηριότητες της δημιουργικής απασχόλησης στα παιδιά προσφέρουν ερεθίσματα απαραίτητα για την ψυχοκοινωνική και αισθητική ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και εμπλουτίζουν την καθημερινή σχολική ζωή.

Read more...

Μύρισε Άνοιξη - Μύρισε Πάσχα στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας

Μύρισε Άνοιξη στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας την Κυριακή 10 Απριλίου καθώς οι μαθητές του προγράμματος φιλαναγνωσίας «Διαβάζω Εμπνέεσαι, Δημιουργούμε»  με φανερά Ανοιξιάτικη και Πασχαλινή διάθεση έφτιαξαν λουλούδια με τα οποία στόλισαν τις λαμπάδες τους και όλο το σχολείο.

Με πρωτοβουλία της  υπεύθυνης  του προγράμματος   Ιντζεβίδου Κικής οργανώθηκε ένα καλλιτεχνικό εργαστήρι  στο χώρο του σχολείου από την ζωγράφο- εικαστικό, Κωνσταντία Αμπατζόγλου και την κόρη της, Δέσποινα που ενθουσίασε τους μαθητές της α΄ και β΄ γυμνασίου καθώς με πολύ απλά υλικά έφτιαξαν  λουλούδια σε διάφορα χρώματα. Στη συνέχεια οι μαθητές εμπνεύστηκαν, με την καθοδήγηση της κ. Αμπατζόγλου, και διακόσμησαν με αυτά πασχαλινές λαμπάδες συνδυάζοντας κορδέλες, χάντρες, νότες, χρυσόσκονες, κοχύλια τούλια και δαντέλες εξαντλώντας τη δημιουργική τους φαντασία.

Οι λαμπάδες που φτιάχτηκαν  πωλούνται στο χώρο του σχολείου με σκοπό να συγκεντρωθούν χρήματα για την ενίσχυση της μικρής του βιβλιοθήκης.

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Αμπατζόγλου η οποία με προθυμία επισκέφτηκε το σχολείο μας και το μετέτρεψε σε ένα χώρο δημιουργίας και καλλιτεχνικής έκφρασης καθώς και τις μητέρες των μαθητών μας, κυρίες Μπούκτση και Μοτσιοπούλου για τη βοήθειά τους στη διακόσμηση του χώρου.

Read more...

«ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ»… ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου με αφορμή το διήγημα του Παντελή Καλιότσου, «Πασχαλινή ιστορία», που διδάχτηκαν στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου και τις ημέρες του Πάσχαεπισκέφτηκαν τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη συνοδευόμενοι από τη φιλόλογο, Κυριακή Ιντζεβίδου και την καθηγήτρια εικαστικών, Φωτεινή Χαμιδιελή.

Αρχικά οι μαθητές πληροφορήθηκαν από τους υπεύθυνους της Βιβλιοθήκης για τις καινοτόμες δράσεις της, το δανεισμό, την αξία και σπουδαιότητα του εξωσχολικού βιβλίου στη ζωή του παιδιού. Στη συνέχεια η κ. Χαμιδιελή παρουσίασε πίνακες ζωγραφικής γνωστών καλλιτεχνών με θέμα την Ανάσταση και συζήτησε με τους μαθητές για την οπτική γωνία του καθενός και την τεχνοτροπία του. Έπειτα οι μαθητές εκφράστηκαν εικαστικά και δημιούργησαν το δικό τους βιβλίο εμπνεόμενοι από τα πασχαλινά έθιμα, που είχαν μελετήσει και παρουσιάσει στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Τέλος οι μαθητές δανείστηκαν λογοτεχνικά βιβλία, κατάλληλα για την ηλικία τους, που είχαν επιλεγεί από την κ. Ιντζεβίδου για τις διακοπές του Πάσχα.

Ήταν ένα εποικοδομητικό δίωρο που έφερε τους μαθητές κοντά στο βιβλίο επιστρατεύοντας τη φαντασία τους  και ενεργοποιώντας την κρίση και την παρατηρητικότητά τους. Παράλληλα ξέφυγαν από τον παραδοσιακό δασκαλοκεντρικό τρόπο διδασκαλίας, αφού τους δόθηκε η δυνατότητα, προσεγγίζοντας το λογοτεχνικό κείμενο διαθεματικά και βιωματικά, να αναπτύξουν την αισθητική τους καλλιέργεια και τη φιλαναγνωσία τους, ώστε να εδραιωθεί σταδιακά μια φιλική σχέση με το λογοτεχνικό βιβλίο.

«Ένας φάρος γνώσης ... μικρός μα τόσο σπουδαίος στην καρδιά της πόλης. Ένας φάρος που φωτίζει το ταξίδι στον κόσμο των βιβλίων. Ευχαριστούμε το προσωπικό της βιβλιοθήκης για τη θερμή υποδοχή και τις πληροφορίες. Η επίσκεψη στο χώρο αυτό μας χάρισε μια αξέχαστη εμπειρία»

Θεοδώρα Τ., μαθήτρια της Α΄τάξης

Read more...
Subscribe to this RSS feed
  1. Ειδησεις
  2. Ετικετες
  3. Videos

Sign In or Create Account