Δράσεις (102)

Εκδήλωση για το Πάσχα

Την Παρασκευή 19/04/2019 στο Μουσικό Σχολείο της Βέροιας οι μαθητές παρακολούθησαν παρουσίαση που επιμελήθηκε η θεολόγος του σχολείου μας, με θέμα Τα Άγια Πάθη του Χριστού και την Ανάσταση Του Κυρίου, καθώς και  Οδοιπορικό στη Μεγάλη Εβδομάδα.
 Η ολόφωτη νύχτα της Ανάστασης, και η ολόλαμπρη ’μέρα του Πάσχα, η πιο «μεγάλη ’μέρα» της Χριστιανοσύνης, πλησιάζουν…

Στ’ αλήθεια, τι πιο όμορφο από μια συνάντηση με όλους όσους αγαπάμε! Tι πιο ποθητό από μιαν αγκαλιά κι ένα φιλί! Tι πιο υπέροχο από το να εκφράσει κάποιος τις πασχαλινές ευχές του, κοιτάζοντας τον άλλο στα μάτια!

Ο Θείος λόγος και η θυσία της Σταύρωσης ας καθοδηγούν την κάθε σκέψη μας για να βλέπουμε πίσω με κατανόηση, μπροστά με ελπίδα, γύρω μας με αγάπη! Καλή Ανάσταση εύχομαι. Ο Χριστός ας μας δώσει την δύναμη για την δική μας ανάσταση, από το σκοτάδι στο απόλυτο Φως.

Το Πάσχα είναι μια μοναδική ευκαιρία επιστροφής στην αλληλεγγύη και την ελπίδα. Εύχομαι καλό Πάσχα και χρόνια πολλά!
Read more...

Ανθοφύτευση στον χώρο του Μουσικού Σχολείου Βέροιας

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Μουσικού Σχολείου Βέροιας ανακοινώνει ότι την Κυριακή 14-4-2019, με έναρξη ώρα 10:00 π.μ., θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του Μουσικού Σχολείου ανθοφύτευση στον περιβάλλοντα χώρο, με συνδιοργανωτές το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και τον Δήμο Βέροιας, ο οποίος θα συνδράμει στην οργάνωση της δραστηριότητας από γεωπόνους, θα παρέχει φυτά κλπ.

Όλοι οι γονείς, τα παιδιά και οι φίλοι του Μουσικού Σχολείου είναι καλεσμένοι να έρθουν και να συμμετάσχουν και μπορούν να φέρουν μαζί τους και ένα - δύο ή και περισσότερα λουλούδια προς φύτευση, με στόχο να χαρούν το χώρο του σχολείου όλοι μαζί, να γνωριστούν, να συζητήσουν, να διασκεδάσουν κλπ.

                                                                                                                                                    Το Δ.Σ.

Read more...

«Δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή των μαθητών» του Μουσικού Σχολείου Βέροιας

Μύρισε Πάσχα στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας το Σάββατο 6 Απριλίου 2019 όταν οι μαθητές της α' γυμνασίου, με πρωτοβουλία της φιλολόγου τους, Ιντζεβίδου Κικής, στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και συγκεκριμένα της ενότητας «Δημιουργικές δραστηριότητες στης ζωή μου» πήραν μέρος σε ένα καλλιτεχνικό εργαστήριο στο χώρο του σχολείου που οργανώθηκε σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.

Οι μικροί μαθητές με φανερά Ανοιξιάτικη και Πασχαλινή διάθεση πήραν νότες και μουσικά όργανα και με την καθοδήγηση των γονέων εμπνεύστηκαν όχι αυτή τη φορά μουσικές μελωδίες αλλά σχέδια για πασχαλιάτικες λαμπάδες και αυγά εξαντλώντας τη δημιουργική τους φαντασία. Τα αγαπημένα μουσικά όργανα των παιδιών κρεμάστηκαν πάνω σε λαμπάδες , οι νότες βρέθηκαν πάνω σε κορδέλες και αυγά και το αποτέλεσμα… απλά εκπληκτικό. Οι λαμπάδες που φτιάχτηκαν θα πουληθούν στο χώρο του σχολείου με σκοπό να συγκεντρωθούν χρήματα για την κάλυψη των αναγκών του.

      Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου και ιδιαίτερα την πρόεδρο του Συλλόγου, κ.Παρίση, η οποία πρόθυμα στήριξε την προσπάθεια να μετατραπεί το σχολείο σε ένα χώρο δημιουργίας και καλλιτεχνικής έκφρασης, καθώς οι επεκτεινόμενες δραστηριότητες της δημιουργικής απασχόλησης στα παιδιά προσφέρουν ερεθίσματα απαραίτητα για την ψυχοκοινωνική και αισθητική ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και εμπλουτίζουν την καθημερινή σχολική ζωή.

Read more...

Συμμετοχή Β΄ Λυκείου στο Δημοτικό Συμβούλιο Εφήβων

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019 τρεις μαθητές της Β' Λυκείου, ο Σπύρος Καλαντζόπουλος, ο Γιάννης Μαντρατζής και ο Τάσος Σαρήογλου εκπροσώπησαν το σχολείο μας στο Δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας το οποίο συνεδρίασε στο Δημαρχείο της πόλης μας υπό την προεδρεία του Δημάρχου κ. Βοργιαζίδη. Στη συνεδρίαση συμμετείχαν εκπρόσωποι από τα Λύκεια του Ν. Ημαθίας και παρουσίασαν ζητήματα που απασχολούν τους νέους της ηλικίας τους.

                                                                                        Η υπεύθυνη καθηγήτρια 

                                                                                              Τατιάνα Παππά

 

 

 

 

 

 

 

Read more...

Βιωματικά εργαστήρια με θέμα: "Ασφάλεια στο Διαδίκτυο"

       Σε βιωματικά εργαστήρια με θέμα τις αρνητικές επιπτώσεις του διαδικτύου και τους τρόπους σωστής και ασφαλούς πλοήγησης πήραν μέρος οι μαθητές της α΄ γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Βέροιας στις 21 και 26 Νοεμβρίου 2018. Τα εργαστήρια πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των μαθημάτων του θεάτρου και της λογοτεχνίας με πρωτοβουλία της φιλολόγου, Χαράς Σκουμποπούλου και υλοποιήθηκαν από την κα Σέβη Γεωργιάδου - κοινωνική λειτουργό του κέντρου Κέντρου Πρόληψης και Ψυχοκοινωνικής Υγείας εφήβων και παιδιών για το νομό Ημαθίας «Πρόσβαση». Είχε προηγηθεί ενημερωτική ομιλία - συζήτηση με θέμα: «Εφηβεία και Διαδίκτυο» στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου την οποία παρακολούθησαν οι μαθητές στο πλαίσιο μιας σειράς δράσεων που πραγματοποιεί το σχολείο για την ενημέρωση των μαθητών του όσον αφορά το διαδίκτυο. Σκοπός των βιωματικών εργαστηρίων ήταν να κατανοήσουν πλέον οι μαθητές με βιωματικό τρόπο τους κινδύνους που εμπεριέχει η αλόγιστη χρήση του διαδικτύου και να πάρουν πληροφορίες για την ορθή χρήση του. Οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον στα εργαστήρια και εξέφρασαν την επιθυμία τους να πραγματοποιηθούν κι άλλα με θέματα που αφορούν τους εφήβους.  

    Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά το Κέντρο Πρόληψης και Ψυχοκοινωνικής Υγείας εφήβων και παιδιών Ν. Ημαθίας «ΠΡΟΣΒΑΣΗ» και ειδικά την κα Σέβη Γεωργιάδου για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμά μας και τη συνεχή στήριξη που μας παρέχουν στο έργο μας. Ελπίζουμε να συνεχιστεί η συνεργασία μας το επόμενο διάστημα.

 

Read more...

Ενημερωτική ομιλία - συζήτηση με θέμα: «Εφηβεία και Διαδίκτυο» από την Πρόσβαση

     Ενημερωτική ομιλία - συζήτηση με θέμα: «Εφηβεία και Διαδίκτυο» πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018 στον χώρο εκδηλώσεων του Μουσικού Σχολείου Βέροιας.

     Οι μαθητές των τριών τάξεων του γυμνασίου ενημερώθηκαν από την κα Σεβη Γεωργιάδου, Κοινωνική Λειτουργό του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΠΕ Ημαθίας (ΠΡΟΣΒΑΣΗ), για τις αρνητικές επιπτώσεις του διαδικτύου και για τους τρόπους σωστής και ασφαλούς πλοήγησης. Πιο συγκεκριμένα, τα θέματα που αναπτύχθηκαν και συζητήθηκαν αφορούσαν στον διαδικτυακό εκφοβισμό (cyber-bullying), την προστασία προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο, του εθισμού στο διαδίκτυο ως μιας νέας μορφής εξάρτησης και τις επιπτώσεις που έχει στη σωματική και ψυχική υγεία των νέων η υπερβολική ενασχόληση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τα κινητά τηλέφωνα. Δόθηκαν, επίσης, χρήσιμες συμβουλές και τονίστηκε ιδιαίτερα ότι βασική ασπίδα για την προστασία από τους κινδύνους του διαδικτύου είναι αφενός η ενημέρωση και αφετέρου η αναζήτηση βοήθειας είτε από την οικογένεια είτε από το σχολείο είτε από χρήσιμες ιστοσελίδες του διαδικτύου.

     Θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα βιωματικά εργαστήρια στους μαθητές του γυμνασίου. Σκοπός των εργαστηρίων είναι να κατανοήσουν οι μαθητές με βιωματικό τρόπο τους κινδύνους που εμπεριέχει η αλόγιστη χρήση του διαδικτύου και να πάρουν πληροφορίες για την ορθή χρήση του.

    Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά το Κέντρο Πρόληψης και Ψυχοκοινωνικής Υγείας εφήβων και παιδιών Ν. Ημαθίας «ΠΡΟΣΒΑΣΗ» και ειδικά την κα Σέβη Γεωργιάδου για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμά μας.

Ενημερώσου, Αντιμετώπισε, Προστατεύσου

Αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και του διαδικτύου με δημιουργικότητα, υπευθυνότητα και ασφάλεια

Χρήσιμες Σελίδες για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Εθνικά Κέντρα Ασφαλούς Διαδικτύου
Από το 2004 λειτουργούν με τη συγχρηματοδότηση της Ε.Ε. τα Εθνικά Κέντρα Ασφαλούς Διαδικτύου σε όλες τις χώρες της Ευρώπης υλοποιώντας εκστρατείες ενημέρωσης και παρέχοντας υπηρεσίες καταγγελίας παράνομου περιεχομένου / παράνομης συμπεριφοράς και γραμμές βοηθείας. Σήμερα λειτουργούν 30 Eθνικά Κέντρα σε όλα τα κράτη – μέλη της Ε.Ε., την Ισλανδία, τη Νορβηγία και τη Ρωσία.
Έτσι και στη χώρα μας το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου αποτελείται από τρεις άξονες δράσης:

http://www.saferinternet.gr/index.php: Δράση ενημέρωσης και επαγρύπνησης γύρω από την ασφαλή και ορθή χρήση των διαδραστικών τεχνολογιών και γύρω από την προστασία των ανηλίκων από παράνομο και επιβλαβές περιεχόμενο στο Διαδίκτυο. 

 

  • Safeline.gr: Ανοιχτή γραμμή που δέχεται καταγγελίες για παράνομο περιεχόμενο ή παράνομη συμπεριφορά στο Διαδίκτυο.

https://internet-safety.sch.gr/

  • ΥποΣΤΗΡΙΖΩ: Γραμμή βοηθείας 800 11 800 15 για παιδιά και εφήβους, η οποία υλοποιείται από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας, Β’ Παιδιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων Π. & Α. Κυριακού.


https://saferinternet4kids.gr/yliko/back-to-school-2018:  Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου - 
Νέο υλικό “Βack to school” από το SaferInternet4Kids.gr για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών στο διαδίκτυο

Στόχος και φιλοδοξία του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου είναι να στέκεται στο πλευρό των γονιών και των εκπαιδευτικών, να στηρίζει την όλη προσπάθεια που καταβάλλουν και να τους παρέχει όσα περισσότερα εκπαιδευτικά εργαλεία γίνεται.

Με αφορμή λοιπόν την έναρξη του σχολικού έτους τα στελέχη του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου δημιούργησαν νέο υλικό το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσα στην τάξη ή και στο σπίτι ως εργαλείο μάθησης προκειμένου να ενδυναμωθεί η γνώση των παιδιών για το πώς να πλοηγούνται με ασφάλεια στο διαδίκτυο. Φέτος ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην προστασία των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο χωρίς να παραλείπονται άλλα κρίσιμα θέματα που αφορούν στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά όπως είναι ο εθισμός, τα online games, το cyberbullying, οι επαφές με αγνώστους και άλλα. 

Read more...

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 2018

Κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου καθιερώθηκε με απόφαση του Συμβουλίου της Ευρώπης να γιορτάζεται από το 2001 η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών. Η ημέρα αυτή τιμά τη γλωσσική πολυμορφία της Ευρώπης, στην οποία ομιλούνται περισσότερες από 200 ευρωπαϊκές γλώσσες, 24 από τις οποίες είναι επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης και πολλές άλλες γλώσσες, τις οποίες έφεραν μαζί τους πρόσφυγες και μετανάστες.

Υπολογίζεται ότι εντός των συνόρων της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης σήμερα ζουν τουλάχιστον 175 εθνότητες.                            Σκοπός της καθιέρωσης του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών είναι:

• Η προώθηση της εκμάθησης ξένων γλωσσών, εάν είναι δυνατόν περισσότερων της μίας.

• Η διατήρηση και η καλλιέργεια του γλωσσικού πλούτου της Ευρώπης.

• Η εκμάθηση και άλλων γλωσσών, εκτός των ευρύτερα γνωστών.

• Η συμπερίληψη και λιγότερο ομιλούμενων γλωσσών στις γλώσσες που μαθαίνουν οι μαθητές.       

                                                                          Στα πλαίσια των στόχων αυτών, οι μαθητές του γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Βέροιας, έμαθαν για τα οφέλη τής εκμάθησης πολλών και διαφόρων ξένων γλωσσών. Οι μαθητές κάθε τάξης αξιοποίησαν με διαφορους τρόπους τη γλωσσική πολυμορφία. Φιλοτέχνισαν αφίσες με κολλάζ, ζωγράφισαν σημαίες ευρωπαϊκών κρατών, βρήκαν διάφορες λέξεις που τους ενδιέφεραν σε διαφορετικές γλώσσες, παρακολούθησαν βίντεο ευαισθητοποίησης στην εκμάθηση ξένων γλωσσών και τραγουδιών σε διαφορετικές γλώσσες.

Read more...

Μελοποίηση ποιήματος στο πλαίσιο των δημιουργικών εργασιών στο Λύκειο (βίντεο κλιπ)

Το Μουσικό Σχολείο Βέροιας σε συνεργασία με την Δημόσια Βιβλιοθήκη Βέροιας συμμετείχε στην πιλοτική δράση «Γενικά Λύκεια και Βιβλιοθήκες συνεργάζονται στην υλοποίηση των Δημιουργικών Εργασιών» η οποία διοργανώθηκε από το Γενικό Συμβούλιο Βιβλιοθηκών (Γ.Σ.Β.) και το υπουργείο Παιδείας κατά το σχολικό έτος 2017-2018.

Βασική επιδίωξη της δράσης αποτέλεσε η αλληλεπίδραση σχολείων και βιβλιοθηκών με σκοπό την ενίσχυση της συνεργασίας και της ενεργού εμπλοκής των εκπαιδευτικών και των μαθητών και μαθητριών στην εκπόνηση των Δημιουργικών Εργασιών, μέσω της οποίας υποστηρίχτηκαν, καλλιεργήθηκαν και αναδείχθηκαν:

  • η ενίσχυση της συνεργασίας και της ανταλλαγής ιδεών και η ανάδειξη καλών πρακτικών μεταξύ σχολείων και βιβλιοθηκών,

  • η ενθάρρυνση των μαθητών/-τριών να συμμετέχουν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία,

  • η υποστήριξη της ολόπλευρης ανάπτυξης των μαθητών/-τριών,

  • η ενίσχυση των κινήτρων μάθησης και η υποστήριξη των προσπαθειών εκπαιδευτικών και μαθητών/-τριών,

  • η ενίσχυση διαρκούς διαλόγου μεταξύ του σχολείου και της τοπικής κοινωνίας.

Το παρόν βίντεο (εδώ) αποτελεί ένα δείγμα αυτής της συνεργασίας. Οι μαθήτριες Γιαννοπούλου Νικολέτα, Παπανίδου Γεωργία και Τάσκα Κατερίνα της Β' Λυκείου αξιοποίησαν τις πηγές και το στούντιο που τους παρείχε η Βιβλιοθήκη προκειμένου να βρουν στοιχεία για τον ποιητή Ντίνο Χριστιανόπουλο και να προβούν σε λογοτεχνική ανάλυση και μελοποίηση του ποιήματός του “Η θάλασσα”. Η πρώτη δημόσια μουσική εκτέλεση του μελοποιημένου ποιήματος έγινε στη διάρκεια της Γιορτής Λήξης Σχολικού Έτους 2017-2018 την Πέμπτη 17 Μαϊου που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο με στόχο τη διάχυση των αποτελεσμάτων των προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων και Καινοτόμων Δράσεων που υλοποιούνται στα σχολεία.

                                                                                                                 Η υπεύθυνη καθηγήτρια
                                                                                                                    Τατιάνα Παπά ΠΕ02
Read more...

Θεματική Εβδομάδα στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας με τη συνεργασία του Ειδικού Σχολείου και ΕΠΑΛ Βέροιας

Γεμάτη από δράσεις η Θεματική Εβδομάδα του σχολικού έτους 2017-2018 με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» για τους μαθητές της α' τάξης του Γυμνασίου του Μουσικού σχολείου, που υλοποιήθηκαν με πρωτοβουλία της φιλολόγου τους, Ιντζεβίδου Κικής.

Τη Δευτέρα 14 Μαίου υλοποιήθηκε ένα βιωματικό εργαστήρια από τις εκπαιδευτικούς του Ειδικού Σχολείου Βέροιας, Οικονομίδου Έφη, κοινωνική λειτουργό και Ζιακάκη Μαρία, ψυχολόγο. Στο εργαστήριο με τίτλο « Εφηβεία και Σχολική Ζωή-Αυτό που θέλω για μένα» εφαρμόστηκαν θεωρητικές αλλά και βιωματικές προσεγγίσεις με στόχο την επαφή των εφήβων με τον εαυτό τους, τη διαχείριση των συναισθημάτων τους και την αναγνώριση και έκφραση δύσκολων συμπεριφορών που προκύπτουν στο χώρο του σχολείου με στόχο την καλύτερη ενσωμάτωση των μαθητών στη σχολική κοινότητα και την ομαλότερη λειτουργία των ομάδων των φίλων αλλά και της τάξης γενικότερα.

Την Τρίτη 15 και την Παρασκευή 18 Μαΐου έγινε ενημέρωση από την εκπαιδευτικό νοσηλεύτρια και προϊσταμένη του τμήματος Υγείας και Πρόνοιας του ΕΠΑΛ Βέροιας, Τσέκου Ελισάβετ για δύο πολύ σοβαρά θέματα που αφορούν τη σωματική αλλά και την ψυχική υγεία των μαθητών, το σακχαρώδη διαβήτη και τις διατροφικές διαταραχές που προκύπτουν στην εφηβεία αντίστοιχα.

Η κα Τσέκου με ιδιαίτερα κατανοητό τρόπο και χρησιμοποιώντας αρκετό εποπτικό υλικό τόνισε τη σημασία της διαμόρφωσης ορθής διατροφικής συμπεριφοράς από πολύ μικρή ηλικία τόσο σε οικογενειακό επίπεδο όσο και στο σχολείο, ώστε να αποφευχθούν οι κίνδυνοι αργότερα. Επιπλέον εξήγησε ότι οι διατροφικές διαταραχές, όπως η βουλιμία και η νευρική ανορεξία, είναι σοβαρές παθήσεις που κρύβουν κινδύνους ακόμη και για την ίδια τη ζωή των ασθενών και τις συνέδεσε με τα πρότυπα ομορφιάς που προβάλλονται σήμερα και τη χαμηλή αυτοεκτίμηση των εφήβων.

Την Τετάρτη 16 Μαίου οι μαθητές της α' γυμνασίου αποφασισμένοι να διατρέφονται σωστά έφτιαξαν μόνοι τους στην τάξη υγιεινά μπισκότα με ζάχαρη καρύδας, βρώμη, αμύγδαλα και αλεύρι ολικής άλεσης και τα έψησαν στο κυλικείο του σχολείου. Στη συνέχεια κέρασαν τους καθηγητές και συμμαθητές τους.

Οι δραστηριότητες αυτές ενθουσίασαν τους μικρούς μαθητές και τους έκαναν να αναγνωρίσουν πόσο σημαντικό είναι να μπορούν να παίρνουν αποφάσεις για τον εαυτό τους ενισχύοντας έτσι την αυτοεκτίμηση τους ώστε να μπορούν να πουν όχι σε επιβλαβείς συμπεριφορές. Επίσης κατανόησαν ότι είναι πολύ σημαντικό να υπάρξει αλλαγή στις διατροφικές τους επιλογές με γνώμονα την υγιεινή διατροφή, ούτως ώστε να έχουν πρόσβαση σε υγιεινά σνακ, όπως φρούτα, δημητριακά και φρέσκους χυμούς και να περιορίσουν την κατανάλωση των τροφών των φαστφούντ.

Η Θεματική εβδομάδα που εφαρμόζεται για δεύτερη φορά φέτος στο Γυμνάσιο δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να έρθουν σε επαφή με ζητήματα που σχετίζονται με την προαγωγή της υγείας και της ευημερίας τους, στο πλαίσιο μιας σφαιρικότερης θεώρησης του μαθητή ως προσώπου με συναισθηματικές και κοινωνικές ανησυχίες και προβληματισμούς. Η εστίαση στα ζητήματα αυτά απορρέει από την κρίσιμη σημασία που αποκτούν κατά την αναπτυξιακή φάση της εφηβείας, την οποία διέρχονται οι μαθητές του Γυμνασίου, η αυτοεικόνα και αυτοαντίληψή τους και η σχέση με τον εαυτό τους, καθώς επίσης και με τους συνομιλήκους τους και τον ευρύτερο κοινωνικό περίγυρο και η ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής, λήψης αποφάσεων, αντίστασης στην πίεση των ομηλίκων, μείωσης του άγχους και θετικής αντιμετώπισης των καταστάσεων.

           Ευχαριστούμε το Ειδικό Σχολείο και το ΕΠΑΛ Βέροιας για τη συνεργασία και ευχόμαστε να γίνεται συχνά άνοιγμα του προγράμματος του σχολείου προς ζητήματα που σχετίζονται με την προαγωγή της σωματικής και ψυχικής υγείας των μαθητών.

 

Read more...
Subscribe to this RSS feed
  1. Ειδησεις
  2. Ετικετες
  3. Videos

Sign In or Create Account